Recenze herní handheldy

Displej: 8,8" 2560 x 1600 px
Úložiště: 512 GB + microSD
Výdrž baterie: 1 - 4 hodiny
Kapacita akumulátoru: 49 Wh
Rozměry: 299 x 131 x 41 mm
Hmotnost handheldu: 854 g

Pokud vyžadujete špičkový HW výkon herního počítače s OS Windows v přenosném zařízení, potom je Lenovo Legion GO tím pravým PC handheldem. Přímo v jednom balení získáte špičkový 8,8 palcový QHD+ displej, opravdu vysoký herní výkon...

Výhody

• kvalitní 8,8" LCD na hraní
  • bohatý hardwarový výkon
  • ergonomie a ovládací prvky

Oblíbený herní handheld

Nintendo Switch OLED

Herní handheld Nintendo Switch OLEDNajít nejnižší cenu

Displej: 7" 1280 x 720 px
Úložiště: 64 GB + microSD
Výdrž baterie: 5,5 do 9 hodin
Kapacita baterie: 4310 mAh
Rozměry: 242 x 102 x 14 mm
Hmotnost konzole: 420 g

Nintendo Switch OLED je nyní nejlepší konzole z dostupných herních systémů řady Switch. Snadno přenosný handheld do ruky a domácí konzole na TV v jednom zařízení splňuje ideální podmínky většiny občasných i aktivních hráčů...

Výhody

• špičkový 7" OLED displej
  • možnost hraní na velké TV
  • odnímatelné ovládací prvky

Doporučený handheld

Nintendo Switch Lite

Herní handheld Nintendo Switch LiteNajít nejnižší cenu

Displej: 5,5" 1280 x 720 px
Úložiště: 32 GB + microSD
Výdrž baterie: 3 - 7 hodin
Kapacita baterie: 3570 mAh
Rozměry: 208 x 91 x 14 mm
Hmotnost konzole: 277 g

Konzole pro hráče na cestách Nintendo Switch Lite zaujme s velmi bohatou nabídkou herních titulů včetně rozsáhlé knihovny exkluzivních AAA her, které si na jiné herní platformě nezahrajete. Výkonný herní handheld...

Výhody

• dostatek ovládacích prvků
  • kvalitní 5,5" displej na hraní
  • rozměry a celková hmotnost

Prozkoumejte recenze nejnovějších herních handheldů, nebo si prohlédněte dlouhou historii těchto přenosných herních konzolí do ruky určených pro pohodlné hraní na cestách. V každé recenzi najdete dostatek informací, které usnadní výběr nejlepšího herního handheldu, který bude vyhovovat ideálními parametry nebo vlastnostmi k vašemu způsobu používání a dokáže tak naplnit veškerá očekávání. Všechny handheldy mají vedle zabudovaného displeje zároveň k dispozici i celou řadu ovládacích prvků pro pohodlné hraní všech dostupných her. Samozřejmostí je vestavěná baterie, která umožňuje hraní na místech bez elektrické energie...

Recenze handheldu Sony PlayStation Portal

2023
2024

Recenze herního handheldu PlayStation Portal Remote Player

Pokud patříte mezi majitele herní konzole PS5 a občasně se setkáte s tím, že vám obrazovku televizoru zabere jiný člen domácnosti, potom můžete využít možnosti herního příslušenství Sony PlayStation Portal, se kterým se zcela obejdete bez TV. Jedná se o speciální handheld, do kterého se streamuje obraz z herní konzole PlayStation 5 a vy můžete snadno hrát všechny svoje PS5 hry i bez připojeného televizoru. PlayStation Portal využívá osvědčené ovládací prvky z herního ovladače DualSense společně s vlastním osmipalcovým displejem o Full HD rozlišení 1080p. Pro tento způsob hraní se neobejdete bez zapnuté herní konzole a kvalitního bezdrátového WiFi připojení. Podrobnější informace o vzdáleném... celá recenze

Recenze handheldu Lenovo Legion GO

2023
2024

Recenze herního handheldu Lenovo Legion GO

Využijte nekompromisní PC handheld Lenovo Legion GO, který dokáže upoutat pozornost výkonnou hardwarovou výbavou v podobě procesoru AMD Ryzen Z1 Extreme s grafickou kartou AMD Radeon 700M, které doplňuje špičkový 8,8 palcový IPS displej o vysokém QHD+ rozlišení. Na jakémkoliv místě si díky tomu snadno a spolehlivě zahrajete nejnovější PC hry, které budete jednoduše ovládat na odnímatelných ovladačích po stranách herního handheldu. Snadno přenosný herní počítač je vybaven moderním operačním systémem MS Windows 11, který vedle samotného hraní PC her zároveň umožňuje i mnohé další způsoby využití. Další podrobné informace o kapesním herním počítači Lenovo Legion... celá recenze

Recenze handheldu Asus ROG Ally Z1 Extreme

2023
2024

Recenze herního handheldu Asus ROG Ally Z1 Extreme

Asus ROG Ally Z1 Extreme je nabušené herní PC s opravdu bohatým hardwarovým výkonem, na kterém si v pohodlí domova nebo zároveň také kdekoliv na cestách užijete zábavné hraní osvědčených, ale také nejnovějších počítačových her běžně dostupných pro operační systém Windows. Snadno tak můžete ke hraní využít bohatou zásobu zábavných herních titulů mnoha oblíbených herních žánrů. Samotný herní handheld je vybaven velmi povedeným 7 palcovým IPS displejem o Full HD rozlišení s podporou 120 Hz obnovovací frekvencí schopný nabídnout maximální věrnost zobrazených barev, kde si spolehlivě vychutnáte i ty nejmenší grafické detaily s dostatečně vysokým počtem FPS. Více informací o kapesním... celá recenze

Recenze handheldu Ayaneo Air

2022
2023

Recenze herního handheldu Ayaneo Air

Ayaneo Air je příjemně kompaktní a zároveň velmi lehký PC handheld, který je ideální pro hraní počítačových her kdekoliv na cestách. Snadno přenosný herní počítač má ve výbavě šestijádrový procesor AMD Ryzen 5 s grafickou jednotkou AMD Radeon RX a 5,5 palcový OLED displej o dostatečném Full HD rozlišení. Díky přítomnosti plnohodnotného operačního systému Windows 11 můžete do zařízení jednoduše instalovat všechny hry určené pro tento běžně používaný operační systém. Herní handheld můžete vedle hraní PC her poměrně snadno využít k další zábavné činnosti (emulátory starších herních konzolí a počítačů, přehrávání multimédií...). Podrobné informace o kapesním PC Ayaneo Air... celá recenze

Recenze handheldu Valve Steam Deck

2022
2024

Recenze herního handheldu Valve Steam Deck

Steam Deck je přenosné herní PC od americké společnosti Valve, se kterým dokážete hrát oblíbené tituly z herní knihovny Steam nejen v pohodlí domova, ale zároveň i kdekoliv na cestách. Tento zajímavý herní handheld je vybaven 7 palcovým IPS panelem o HD rozlišení s výbornými pozorovacími úhly, který disponuje i dostatečně výkonnou hardwarovou výbavou pro snadné hraní mnoha rozmanitých počítačových her nejen z herní knihovny Steam. K tomu je přizpůsoben nabídkou mnoha vestavěných ovládacích prvků, vnitřním NVMe SSD úložištěm s možností dalšího rozšíření včetně možnosti bezdrátového připojení k internetu. Handheld PC je dále vybaven také interním akumulátorem, který zajišťuje hraní po dobu... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Switch OLED

2021
2023

Recenze herního handheldu Nintendo Switch OLED

Nintendo Switch je oblíbenou a zároveň vyhledávanou herní konzolí pro hraní na doma nebo kdekoliv na cestách. Nejnovější model Nintendo Switch OLED vylepšuje některé původní vlastnosti a přidává zejména větší 7" OLED displej s výrazně silnějším barevným podáním, dvojnásobné vnitřní úložiště, výrazně kvalitnější stereo reproduktory a mírně upravený design. Oproti původní herní konzoli Nintendo Switch z roku 2017 nabízí inovovaný model zároveň i vylepšenou dokovací stanici, kde najdete vestavěný LAN port. Při používání handheld módu jistě oceníte prodlouženou výdrž zabudované baterie, která nyní postačí na 5,5 až 9 hodin hraní her (v závislosti na náročnosti vybraného herního titulu). Při výběru nové... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Switch Lite

2019
2023

Recenze herního handheldu Nintendo Switch Lite

Nintendo Switch Lite je cenově dostupná kapesní konzole na cesty, která přímo vychází z plnohodnotného modelu Nintendo Switch. Na tomto atraktivním handheldu si zahrajete stejný typ her jako na původní herní konzoli Switch, ovšem samotné zařízení už neumožňuje připojení k velké obrazovce moderní televize. Oblíbené herní tituly si tak doma nebo kdekoliv na cestách zahrajte pouze v handheldovém režimu na vestavěném 5,5 palcovém displeji s HD rozlišením 1280 x 720 pixelů (267 ppi). Při hraní her na přenosné konzoli do ruky Switch Lite si spolehlivě vystačíte se zabudovanými tlačítky i analogovými páčkami. Hraní na cestách umožňuje vestavěný akumulátor s možností bezproblémového používání po... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Switch

2017
2022

Recenze herního handheldu Nintendo Switch

Switch je zcela nová hybridní herní konzole japonské společnosti Nintendo, která vzájemně kombinuje možnosti herní konzole do ruky a klasické domácí konzole na TV. Díky tomu si v pohodlí domova zahrajete celou řadu zajímavých a zároveň zábavných her na obrazovce televizoru, které po vyndání části herní konzole z dokovací stanice snadno dohrajete kdekoliv na cestách. Samotný handheld je vybaven dotykovým 6,2" displejem o rozlišení 1280 × 720 pixelů a sadou snadno odnímatelných a samostatně použitelných herních ovladačů Joy-Con. Hraní na cestách zajišťuje vestavěná baterie s přibližnou výdrží 2,5 - 6,5 hodin hraní, a to dle náročnosti vybraného herního titulu, kterou si opakovaně dobijete přes USB-C... celá recenze

Recenze handheldu New Nintendo 2DS XL

2017
2020

Recenze herního handheldu New Nintendo 2DS XL

Nový handheld New Nintendo 2DS XL přišel na herní trh jako částečně odlehčená herní konzole, která vychází z oblíbeného modelu Nintendo 3DS, se kterou je v oblasti her zcela kompatibilní (tyto hry budete hrát jen bez stereoskopického 3D efektu). Uvedené přenosné konzole do ruky mají společný základ, který vychází z dříve uvedeného handheldu Nintendo DS. Pro pohodlné hraní doma nebo kdekoliv na cestách jste vybaveni jedním klasickým LCD a druhým dotykovým displejem, dostatečným počtem ovládacích prvků a vestavěnou dobíjecí baterií, která spolehlivě postačí na 4 - 6 hodin hraní podle HW náročnosti vybraného herního titulu. Více informací o handheldu New Nintendo 2DS XL zjistíte po přečtení... celá recenze

Recenze handheldu New Nintendo 3DS XL

2014
2017

Recenze herního handheldu New Nintendo 3DS XL

Přenosná konzole New Nintendo 3DS XL vychází z modelu 3DS z roku 2011, oproti kterému vylepšuje několik důležitých vlastností. U nového handheldu se tak můžete těšit zejména na výrazně výkonnější hardwarovou výbavu pro plynulé hraní nových her, podporu pro sledování obličeje k zajištění lepšího 3D efektu při sledování her z větších úhlů, dodatečná zadní tlačítka a novou analogovou páčku C-Stick. Samozřejmostí je zpětná kompatibilita s dříve vydanými 2SD / 3DS hrami a opět můžete počítat s povedeným stereoskopickým 3D efektem pro vybrané videohry bez použití speciálních 3D brýlí. Více informací... celá recenze

Nakupujte herní zařízení výhodně

Recenze handheldu Sony PS Vita

2012
2019

Recenze herního handheldu Sony PS Vita

Nejnovější PS Vita je přenosná herní konzole do ruky od společnosti Sony, která navazuje na úspěšný model PlayStation Portable vydaný v roce 2005. Nově dostupný handheld přináší celou řadu vylepšení a především zbrusu novou nabídku atraktivních her, které jsou po grafické stránce téměř srovnatelné se stolní konzolí PlayStation 3. Ať už tedy v pohodlí domova, kdekoliv na cestách nebo o dovolené si tak ve vašich rukou velmi snadno zahrajete řadu špičkových herních titulů, u kterých se spolehlivě zabavíte. Díky velké řadě ovládacích prvků budete hrát hry mnoha herních žánrů stejně kvalitně, jako na jakémkoli jiném herním zařízení. Další informace k přenosné konzoli Sony PS Vita zjistíte po přečtení... celá recenze

Recenze handheldu Sony PSP E1004 Street

2011
2014

Recenze herního handheldu Sony PSP E1004 Street

Oblíbená přenosná herní konzole Sony PlayStation Portable prošla v průběhu několika let postupným vývojem (původní PSP 1000 po 3 letech nahradil odlehčený PSP 2000 a následně pak vylepšený typ PSP 3000) až k současnému modelu PSP E1004 Street. Jedná se o cenově dostupný herní handheld, který sice postrádá veškeré on-line funkce, ale je přizpůsoben ke hraní všech doposud vydaných PSP her v režimu jednoho hráče. Nicméně stále můžete počítat s širokoúhlým displejem a dostatečným hardwarovým výkonem pro pohodlné hrání rozsáhlé knihovny PSP her, které si užijete nejen v pohodlí domova, ale zároveň i kdekoliv na cestách. Další informace o kapesní konzoli Sony PSP E1004 Street zjistíte po... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo DS Lite

2006
2008

Recenze herního handheldu Nintendo DS Lite

Nintendo DS Lite (zkráceně DS Lite nebo NDS Lite) je druhou revizí herní konzole Nintendo DS, která nahradila už dřívější handheld Game Boy Advance. U současné kapesní konzole se můžete těšit na tenčí, ale i lehčí konstrukci s mírně přepracovaným tělem, které si zachovává základní vlastnosti. Nicméně hlavní výhodou novějšího modelu je výrazně jasnější displej se čtyřmi úrovněmi jasu, který oceníte hlavně při venkovním hraní. Kromě možnosti hraní zábavných Nintendo DS her můžete opět počítat se zpětnou kompatibilitou s mnoha hrami z původní přenosné herní konzole GBA, mezi kterými i dnes najdete spoustu zábavných titulů. Další podrobné informace o handheldu Nintendo DS Lite zjistíte po přečtení... celá recenze

Recenze handheldu Sony PSP 1000

2005
2014

Recenze herního handheldu Sony PSP 1000

Nově dostupná herní platforma PlayStation Portable (zkráceně jen PSP) je přenosná herní konzole z dílny japonské společnosti Sony, se kterou budete hrát zábavné a moderní hry doma nebo kdekoliv na cestách. Jedná se o výrazného konkurenta kapesním konzolím od Nintenda, které vsadilo na unikátní koncept dvou obrazovek a dosud v oblasti kapesních herních systému patřili mezi ty nejoblíbenější a také nejprodávanější. Ovšem nově uvedený herní handheld Sony PSP 1000 díky svému bohatému hardwarovému výkonu, pokročilým schopnostem a povedené nabídce her dává výrazně najevo, že je rozhodně nutné s novou herní platformou Sony PSP počítat. Podrobnější informace o kapesní konzoli... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Game Boy Micro

2005
2008

Recenze herního handheldu Nintendo Game Boy Micro

Nově dostupný handheld Nintendo Game Boy Micro se řadí mezi nejmenší herní konzole do ruky pro hraní kdekoliv na cestách. I přes své opravdu kompaktní rozměry dokáže nový GB Micro spolehlivě pracovat se všemi již dříve vydanými hrami pro Game Boy Advance, které se běžně dodávají na herních cartridgích (samotné GBA cartridge jsou jen o něco málo menší než tento herní handheld). Miniaturní konstrukce téměř o velikosti přívěšku na klíče tak usnadňuje pohodlné přenášení celého herního systému, který můžete mít kdykoliv a zcela kdekoliv k dispozici pro případ, že potřebujete zahnat chvíle nudy. Podrobné... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Game Boy Advance SP

2003
2008

Recenze herního handheldu Nintendo Game Boy Advance SP

Jestliže zvažujete nákup přenosné herní konzole Game Boy Advance od společnosti Nintendo pro snadné hraní na cestách, pak můžete prozkoumat možnosti inovovaného modelu GBA SP, který nabízí elegantní rozevírací tělo s podsvíceným displejem pro pohodlné hraní kdykoliv a zcela kdekoliv. V případě potřeby pak snadno přerušíte hraní zaklapnutím displeje, vložíte herní handheld do kapsy a budete pokračovat ve hraní kdykoliv později. Kompaktní herní systém je plně kompatibilní s již vydanými hrami nejen pro Game Boy Advance, ale zároveň si zahrajete také všechny léty ověřené herní tituly dostupné pro Game Boy Color nebo původní Game Boy Classic z roku 1989. Podrobné informace o kapesní konzoli do ruky... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Game Boy Advance

2001
2008

Recenze herního handheldu Nintendo Game Boy Advance

Příruční konzole z dílny japonské společnosti Nintendo v podobě modelu Game Boy Advance (zkráceně GBA) umožňuje pohodlné hraní zábavných her nejenom v pohodlí domova, ale také kdekoliv na cestách. Díky příjemně kompaktnímu a lehkému tělu se nový handheld velmi dobře drží v rukou a nebudete mít problém s držením či ovládáním ani při delším hraní. Kromě velmi rozsáhlé nabídky nejnovějších a značně pokročilých GBA her se ovšem nemusíte nutně vzdávat ani své původní sbírky herních titulů z Game Boy Classic nebo Game Boy Color, protože nový handheld je s nimi zpětně kompatibilní. Podrobné informace pro... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Game Boy Color

1998
2003

Recenze herního handheldu Nintendo Game Boy Color

Díky velmi úspěšným prodejům oblíbené přenosné herní konzole Game Boy od společnosti Nintendo z roku 1989 se aktuálně na trhu objevuje nově vylepšený model Game Boy Color (zkráceně GBC) s barevným displejem. Kromě barevného LCD panelu se může nový herní handheld pochlubit výkonnější hardwarovou výbavou pro rychlejší akci, která se ukrývá ve výrazně menší i lehčí konstrukci. Na novém GBC si spolehlivě užijete bohatou herní zábavu zábavu doma nebo na cestách díky rozmanité nabídce mnoha povedených her od předních světových vývojářů. Game Boy Color si navíc i poradí s původními cartridgemi pro obyčejný GB, které si navíc hry místo černobílého provedení nově zahrajete v několika... celá recenze

Recenze handheldu SEGA Nomad

1995
1999

Recenze herního handheldu SEGA Nomad

Nejnovější handheld SEGA Nomad (někdy označovaný také jako Genesis Nomad) je přenosný kapesní systém určený pro hraní her doma nebo na cestách, který navazuje na model Game Gear z roku 1991. Nově vydaná herní konzole do ruky vylepšuje celou řadu vlastností a přináší výrazně výkonnější HW výbavu, díky které můžete spolehlivě používat řadu zábavných herních titulů určených pro domácí konzoli SEGA Genesis. Do přenosného systému SEGA Nomad totiž jednoduše vložíte běžné herní cartridgi z oblíbené konzole SEGA Genesis a zcela kdekoliv si tak užijete bohatou herní knihovnu vysoce zábavných her. Podrobnější informace o přenosné konzoli do ruky SEGA Nomad zjistíte po prozkoumání celé recenze... celá recenze

Recenze handheldu SEGA Game Gear

1991
1997

Recenze herního handheld SEGA Game Gear

Společnost SEGA se pouští do boje s herním handheldem Game Boy od Nintenda a nově na trhu představuje atraktivní přenosnou herní konzoli Game Gear, která vychází z osvědčeného domácího herního systému SEGA Master System. Díky tomu se můžete těšit na bohatou herní knihovnu zábavných her, které si nyní jednoduše užijete i kdekoliv na cestách. Velmi výraznou předností snadno přenosné herní konzole SEGA Game Gear je barevný displej vybavený vlastním podsvícením umožňující pohodlné hraní také ve špatně osvětlené místnosti, který zároveň doplňuje i výkonná hardwarová výbava umožňující hraní moderních her. Podrobnější informace o kapesní konzoli do ruky SEGA Game Gear zjistíte po přečtení celé... celá recenze

Recenze handheldu Atari Lynx II

1990
1995

Recenze herního handheldu Atari Lynx II

Přenosnou herní konzoli Atari Lynx Classic původně vyvinutou vývojáři společnosti Epyx a vydanou v roce 1989 nyní nahrazuje notně vylepšený model Atari Lynx II, který ve výrazně kompaktnějším a zároveň i mírně ergonomičtějším těle přináší především upravený displej s možnosti upravení podsvícení k zajištění mnohem delší výdrže používaných AA baterií pro hraní videoher kdekoliv na cestách. Jestliže si tedy chcete zahrát povedené hry s atraktivní grafikou nejen doma, ale také na cestě do školy, do práce či během dovolené na plně barevném 3,5" displeji, potom aktuálně na trhu nenajdete výkonnější herní handheld. Nově upravený herní systém přichází s výrazně atraktivnější cenou, která pak... celá recenze

Recenze handheldu Nintendo Game Boy

1989
2003

Recenze herního handheldu Nintendo Game Boy

Herní handheld Game Boy od společnosti Nintendo je snadno přenosná herní konzole, která navazuje na úspěch malých herních zařízení z kolekce Game & Watch (kde jste si museli vždy vystačit pouze s jedinou hrou). Největší výhodou nové herní konzole do ruky je systém vyměnitelných cartridgí, které tak obsahují jednotlivé hry mnoha rozmanitých herních žánrů, které si zahrajete nejen v pohodlí domova, ale zároveň také při cestě do školy nebo během víkendového pobytu mimo civilizaci. Na herním handheldu si kdykoliv a zcela kdekoliv zahraje zábavné hry jako Tetris, Double Dragon, R-Type, Contra, Mario, Final Fantasy, Legend of Zelda, Castlevania, ale i další. Více informací o kapesní konzoli Game Boy... celá recenze