Recenze herní konzole Nintendo Wii

Rozlišení: maximálně SD 480p
Úložiště: paměťové SD karty
Hry: DVD, digitální distribuce
Ovládání: bezdrátové ovládání
Internet: bezdrátová WiFi síť
Výrobce: 2006 - 2012 Nintendo

Nová herní konzole Nintendo Wii zaujme povedeným i vysoce zábavným způsobem hraní, kdy k ovládání her použijete celé tělo a jestliže máte v oblibě zábavné videohry z dílny Nintenda, pak herní konzole splní vaše očekávání...

• hry pobaví celou rodinu
  • snadné pohybové ovládání
  • široká podpora ovladačů
  • kompatibilní s GameCube

• hraní pouze v SD rozlišení
  • výrazně drahé novější hry
  • LAN výhradně přes adaptér
  • spotřeba baterií v ovladači
  • jen komponentní AV kabel

V současné době již na pulty našich obchodů zamířil nástupce domácí konzole GameCube v podobě modelu Nintendo Wii, která zaujme bezdrátovým ovládáním Wii Remote a Nunchuk s pohybovými a prostorovými senzory. Nová herní konzole se tak především zaměřuje na zábavné videohry založené na pohybovém ovládání. Při hraní nejnovějších her na domácí konzoli Nintendo Wii už tedy nebudete nehnutě sedět před televizní obrazovkou, ale během hraní se budete aktivně pohybovat a kompletně si tak protáhnete celé tělo. Společně s novou herní konzolí můžete počítat s nabídkou zajímavých a vysoce zábavných videoher, u kterých se spolehlivě zabaví všichni členové vaší rodiny. Více informací o herní konzoli Nintendo Wii zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat herní konzoli Nintendo Wii

Domácí konzole Nintendo Wii je poměrně kompaktní herní systém o velikosti 157 x 60 x 197 mm s hmotností pouhých 1,2 kg, kterou jednoduše umístíte vedle televizoru horizontálně či vertikálně (skrz stojánek), aniž by zabírala příliš mnoho místa. Dominantním prvkem přední strany herní konzole je štěrbina DVD mechaniky, která bohužel nepodporuje přehrávání DVD filmů. Na herní konzoli nepřehlédnete napájecí či resetovací tlačítko, dvířka ukrývající slot pro SD kartu a spínač pro vysunutí DVD disku. Na zadní straně herního systému najdete dvojici klasických USB konektorů, multifunkční AV výstup na televizi, rozhraní pro pohybový senzor (který umístíte k TV) a konektor pro síťový napáječ.

Recenze herní konzole na TV Nintendo WiiNajít nejnižší cenu

Součástí herní konzole Nintendo Wii je speciální bezdrátové ovládání Wii Remote společně s ovladačem Nunchuk umožňující pohybové ovládání za pomoci malého čidla Sensor Bar, který umístíte nad obrazovku, či přímo před televizor. Dálkový ovladač Wii Remote přezdívaný WiiMote obsahuje vypínač, křížový ovladač, sadu tlačítek společně se zadním spínačem, vestavěný reproduktor nebo samostatný konektor k dalšímu příslušenství. Samozřejmostí je bezpečnostní pásek, který pak dokáže zabránit pádu na zem. V herním ovladači Wii Remote se používají dvě klasické alkalické AA baterie. Dodatečný ovladač Nunchuk, který je drátově spojený s WiiMote nabízí přesnou analogovou páčku se sadou zadních tlačítek. Společně je využijete při hraní rozmanitých Wii her.

Technické parametry herní konzole Nintendo Wii

Recenze herní konzole k televizi Nintendo WiiNajít nejnižší cenu

Vedle dodávaných herních ovladačů Wii Remote a Nunchuk můžete herní konzoli Nintendo Wii rozšířit o další herní ovladače. Ve volitelné nabídce příslušenství najdete např. klasický gamepad Wii Classic Controller, který je vybaven směrovým křížem, sadou akčních tlačítek včetně 2 analogových páček. Herní konzole na svém těle ukrývá i 4 původní porty pro herní příslušenství z GameCube, které využijete při hraní starých her ze systému GC.

Společnost Nintendo v roce 2012 vydala nástupce herní konzole Wii v podobě inovovaného modelu Nintendo Wii U, který přináší celou řadu vylepšení.

Zatímco konkurenční herní systémy jako Xbox 360 nebo PlayStation 3 jdou cestou nejvyššího HW výkonu, tak herní konzole Nintendo Wii se zaměřuje především na intuitivní a zábavné ovládání. Po HW stránce pracuje v herní konzoli 32bitový CPU IBM PowerPC Broadway s taktem 729 MHz s grafickou jednotkou ATI Hollywood na frekvenci 243 MHz, které pak společně využívají 88 MB operační pamětmi GDDR3 a vnitřní úložiště NAND Flash s kapacitou 512 MB. Výkon herní konzole spolehlivě postačí nejen pro nejnovější Wii hry, ale zároveň také pro hraní všech GameCube videoher, se kterou je nový herní systém zpětně kompatibilní. Za pomoci AV (3x Cinch) rozhraní propojíte herní konzoli přímo s TV, kde lze počítat s podporou základního rozlišení 480p.

Než se rozhodnete pro Nintendo Wii zkontrolujte hodnocení

• vylepšená konzole s dostatečným výkonem pro hraní v SD rozlišení
  • bohatá knihovna mnoha oblíbených a exkluzivních Wii herních titulů
  • v běžném balení konzole najdete základní bezdrátové herní ovladače
  • nabídka multiplatformních herních titulů známých z jiných platforem
  • jednoduché a zároveň také zábavné pohybové ovládání mnoha her
  • podpora dalších herních příslušenství v podobě gamepadu, volantu...
  • konzole s nízkou spotřebou elektrické energie, ale i tichým chodem
  • zpětně kompatibilní se staršími hrami z domácí konzole GameCube

• internet pouze za pomoci WiFi (LAN rozhraní výhradně přes adaptér)
  • výrazně dražší videohry (zejména novinky), a to včetně příslušenství
  • multiplatformí hry vypadají hůře než u konkurenčních herních konzolí
  • připojení k televizoru je možné pouze pomocí komponentního kabelu
  • vestavěná DVD-ROM mechanika pro Wii hry nepřehrává filmové DVD
  • poměrně vysoká spotřeba alkalických AA baterií v dálkovém ovladači

Samotné videohry pro herní konzoli Nintendo Wii se dodávají na moderních DVD médiích nebo jsou dostupné v online službě Wii Shop společnosti Nintendo. Vedle známých her z jiných herních platforem najdete na Wii celou řadu exkluzivních titulů, které si pak na jiném herním systému nezahrajete. Mezi nejlepší a nejvyhledávanější videohry na Wii patří The Legend of Zelda: Skyward Sword, Super Mario Galaxy 2, Super Smash Bros. Brawl, Super Mario Galaxy, Metroid Prime Trilogy, Donkey Kong Country Returns, Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars, The Last Story, The Legend of Zelda: Twilight Princess, New Super Mario Bros. Wii, Xenoblade Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes 2, Dead Space: Extraction, Super Paper Mario, Okami, Red Steel 2, Mario Kart Wii, Muramasa: The Demon Blade a Wii Sports Resort nebo mnohé další zajímavé Wii hry, u kterých se vždy zabavíte.

Nejlepší hry na herní konzoli Nintendo Wii

Herní konzole Nintendo Wii je zpětně kompatibilní se systémem GameCube z roku 2001 a můžete tak spolehlivě hrát všechny již dříve vydané herní tituly. Stačí do stolní konzole vložit GameCube optický disk, zapojit původní herní gamepad do konektorů pod krytkou na boku Wii, kam zároveň připojíte i původní paměťovou kartu pro ukládání herních pozic. Na původní domácí konzoli GameCube vyšla celá řada povedených her, mezi kterými naleznete Metroid Prime, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Fire Emblem: Path of Radiance, F-Zero GX, Animal Crossing, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Resident Evil, Soul Calibur II, Ikaruga, TimeSplitters Future Perfect, Beyond Good & Evil, Super Mario Sunshine, ale také mnohé další videohry, které s odstupem několika let stále stojí za zahrání.

• Nintendo Wii porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • Nintendo Wii ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz
  • Nintendo Wii vyberte starší herní zařízení v bazaru Aukro.cz

Herní konzole Nintendo Wii zaujme povedeným i vysoce zábavným způsobem hraní, kdy k ovládání her použijete celé tělo. Pokud máte v oblibě vysoce zábavné hry od Nintenda a příliš nehledíte na grafickou stránku her, potom nová herní konzole Nintendo Wii splní vaše očekávání. Jestliže máte navíc v herní knihovně i některé starší a osvědčené hry z oblíbeného herního systému Nintendo GameCube, pak si je na nové domácí konzoli Wii znovu zahrajete. Možnosti herní konzole můžete navíc rozšířit za pomoci online služby Wii Shop, kde najdete archiv starých her z herních systémů Nintendo 64, SNES, NES, TurboGrafx a Sega Mega Drive.

Jednoduše srovnejte Nintendo Wii s dalšími domácími herními konzolemi

Herní konzole Nintendo Wii

Nintendo Wii