Recenze herní konzole Nintendo Wii Mini

Rozlišení: maximálně SD 480p
Úložiště: NAND flash úložiště
Hry: dostupné na DVD nosičích
Ovládání: bezdrátové ovládání
Internet: bez online připojení
Výrobce: 2012 - 2017 Nintendo

Nově dostupná herní konzole Nintendo Wii Mini je s ohledem na nízkou cenu zajímavý herní systém, na kterém si spolehlivě užijete řadu vysoce zábavných videoher z rozsáhlé knihovny Wii her s podporou pohybového ovládání...

• snadné pohybové ovládání
  • hry pobaví celou rodinu
  • široká podpora ovladačů
  • cenově dostupná konzole

• hraní pouze v SD rozlišení
  • nemá žádné online funkce
  • výrazně drahé novější hry
  • pouze kompozitní AV kabel
  • spotřeba baterií v ovladači

S koncem životnosti herní konzole Wii a nástupem nejnovějšího modelu Wii U přináší herní společnost Nintendo na trh levnější variantu Wii Mini. Výrazně odlehčená herní konzole sice postrádá některé důležité funkce (např. nepodporuje on-line funkce, chybí vestavěný slot pro microSD karty, nepřehraje disky z GameCube), ovšem umožňuje spolehlivé hraní mnoha již vydaných Wii her, mezi kterými stále najdete celou řadu atraktivních titulů. Společnost Nintendo se s modelem Wii Mini snaží vyjít vstříc zejména nenáročným hráčům, kterým tak cenově dostupná herní konzole může nabídnou dostatek herní zábavy pro občasné hraní her. Více informací o nejnovější herní konzoli Nintendo Wii Mini zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat herní konzoli Nintendo Wii Mini

I přes označení Wii Mini je herní konzole podobně velká jako původní model Nintendo Wii, navíc díky svému neohrabanému stylu působí spíše robustněji. Samotné tělo s rozměry 153 x 194 x 48 mm o hmotnosti cca 724 gramů je vyvedeno ve zdrsněném plastu s jasně červenou barvou, které dokáže odolat běžnému poškrábání. Z vrchní části herní konzole najdete dvě nenápadná tlačítka určená pro zapnutí konzole a otevírání dvířek DVD mechaniky, která se ukrývá přímo pod černým krytem s logem výrobce. Na zadní straně herního systému se nachází nejdůležitější vstupy a výstupy v podobě napájecího konektoru od AC adaptéru, USB rozhraní, AV rozhraní pro televizor a samostatný port určený k připojení pohybového senzoru, který umístíte přímo před obrazovku TV.

Recenze herní konzole na TV Nintendo Wii MiniNajít nejnižší cenu

Všechny dostupné hry pro herní konzoli Nintendo Wii Mini budete jednoduše ovládat na dostupných ovladačích v podobě červeného Wii Remote Plus s Nunchukem. Bezdrátový ovladač Wii Remote Plus přezdívaný WiiMote pak disponuje vypínačem, křížovým ovladačem, sadou tlačítek společně se zadním spínačem, a to včetně zabudovaného mono reproduktoru. Samozřejmostí je bezpečnostní pásek, který dokáže zabránit nechtěnému pádu ovladače na zem např. při aktivním hraní. Přes zabudovaný port je k dálkovému ovladači drátově připojen dodatečný ovladač Nunchuk, který nabízí užitečnou analogovou páčku pro přesné ovládání s řadou tlačítek. V bezdrátovém herním ovladači Wii Remote Plus se používají klasické alkalické AA baterie s poměrně vysokou spotřebou, které se vyplatí vyměnit za dobíjecí články.

Technické parametry herní konzole Nintendo Wii Mini

Recenze herní konzole k televizi Nintendo Wii MiniNajít nejnižší cenu

Ve spojení se senzorovou lištou Sensor Bar můžete u herní konzole Nintendo Wii Mini počítat s vysoce zábavným pohybovým ovládáním, se kterým si užijete spousty herní zábavy. Vedle dodávaných herních ovladačů Wii Remote Plus a Nunchuk můžete videoherní konzoli dále rozšířit o další herní ovladače. Ve volitelné nabídce příslušenství najdete zejména klasický gamepad Wii Classic Controller, který je vybaven směrovým křížem se sadou akčních tlačítek včetně 2 analogových páček.

Společnost Nintendo v roce 2012 vydala nástupce herní konzole Wii Mini v podobě inovovaného modelu Nintendo Wii U, který přináší celou řadu vylepšení.

Uvnitř domácí konzole Nintendo Wii Mini najdete 32bitový procesor IBM PowerPC Broadway s frekvencí 729 MHz s grafickým čipem ATI Hollywood o taktu 243 MHz. Hlavní hardwarovou nabídku doplňuje 88 MB operační paměti GDDR3 a vnitřní úložiště NAND Flash o velikosti 512 MB, které využijete k ukládání herních pozic. Dostupný HW spolehlivě postačí ke hraní většiny Wii her v rozlišení 480i s kompozitním výstupem, který ovšem ale neposkytuje stejnou kvalitu jako v případě původního modelu. Nintendo Wii Mini oproti konkurenčním herním systému dokáže navíc nabídnout velmi tiché chlazení (cca 32 dB), společně s opravdu nízkou spotřebou elektrické energie.

Než se rozhodnete pro Nintendo Wii Mini zkontrolujte hodnocení

• cenově dostupný herní systém určený pro nenáročné i občasné hraní
  • bohatá knihovna mnoha oblíbených a exkluzivních Wii herních titulů
  • nabídka multiplatformních herních titulů známých z jiných platforem
  • jednoduché a zároveň také zábavné pohybové ovládání mnoha her
  • v běžném balení konzole najdete základní bezdrátové herní ovladače
  • podpora dalších herních příslušenství v podobě gamepadu, volantu...
  • konzole s nízkou spotřebou elektrické energie, ale i tichým chodem

• s ohledem na cenu herní konzoli Wii Mini chybí všechny online funkce
  • výrazně dražší videohry (zejména novinky), a to včetně příslušenství
  • multiplatformí hry vypadají hůře než u konkurenčních herních konzolí
  • připojení k televizoru je možné pouze pomocí kompozitního AV kabelu
  • spíše robustní herní systém s levně vypadajícím plastovým zpracováním
  • vestavěná DVD-ROM mechanika pro Wii hry nepřehrává filmové DVD
  • poměrně vysoká spotřeba alkalických AA baterií v dálkovém ovladači
  • videoherní konzole nemá zpětnou kompatibilitu s hrami na GameCube

Všechny videohry pro herní konzoli Nintendo Wii Mini jsou dostupné na speciálních DVD médiích, které si zakoupíte v běžném kamenném obchodě, specializovaném e-shopu nebo bazaru. Kromě známých her z jiných herních zařízeních najdete na Wii zároveň celou řadu exkluzivních titulů, které si na jiné herní platformě nezahrajete. Mezi nejlepší nebo nejvyhledávanější videohry pro Wii se řadí Super Mario Galaxy 2, Super Smash Bros. Brawl, The Legend of Zelda: Skyward Sword, No More Heroes 2: Desperate Struggle, Metroid Prime 3: Corruption, Rayman Origins, Resident Evil 4: Wii Edition, Xenoblade Chronicles, New Super Mario Bros. Wii, Donkey Kong Country Returns, Silent Hill: Shattered Memories, Dead Space: Extraction, Mario Kart Wii a mnohé další vysoce zábavné Wii hry.

Nejlepší hry na herní konzoli Nintendo Wii Mini

Vedle klasického singleplayeru si maximální herní zábavu s herní konzolí Nintendo Wii Mini užijete během hraní ve dvou hráčích v lokálním multiplayeru, kdy u jedné televizní obrazovky využijete osvědčené kooperativní nebo kompetitivní hraní. K provozu potřebujete pouze druhý herní ovladač, stejně naladěného kamaráda a oblíbenou videohru s podporou pro hraní dvou hráčů, se kterou posunete herní zážitek na mnohem vyšší úroveň.

• Nintendo Wii Mini porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • Nintendo Wii Mini ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz
  • Nintendo Wii Mini vyberte starší herní zařízení v bazaru Aukro.cz

Nově dostupná herní konzole Nintendo Wii Mini je s ohledem na nízkou cenu zajímavý herní systém, na kterém si spolehlivě užijete celou řadu vysoce zábavných videoher z rozsáhlé herní knihovny Wii her včetně podpory zábavného pohybového ovládání. Nicméně s ohledem na nízkou cenu musíte už počítat s celou řadou kompromisů. Jestliže patříte mezi nenáročné nebo občasné hráče a nevadí vám chybějící podpora on-line funkcí, nemožnost používat slot pro microSD karty nebo nemožnost hrát staré videohry z GameCube, potom může Wii Mini naplnit veškerá očekávání. V opačném případě se raději porozhlédněte po původním modelu Wii nebo rovnou začněte uvažovat o nejnovějším modelu Wii U.

Jednoduše srovnejte Nintendo Wii Mini s dalšími domácími herními konzolemi

Herní konzole Nintendo Wii Mini

Nintendo Wii Mini