Recenze herní automat Arcade1up Midway LegacyNajít nejnižší cenu

Typ: retro arkádový automat
Platforma: Coin-Op Arcade
Hry: vestavěná nabídka 12 her
Rozlišení: maximálně HD 720p
Ovládání: joystick, akční tlačítka
Výrobce: 2021 Arcade1up

Jestliže se chcete doma nebo v rodinné kanceláři odreagovat a užít i dostatek zábavy při hraní starých arkádových her, potom stačí využít schopnosti herního automatu Arcade1up Midway Legacy s nabídkou oblíbených videoher...

• kvalitní i pevná konstrukce
  • poměrně snadná montáž
  • retro herní automat 12 v 1
  • lze upravit nastavení her
  • nestárnoucí herní klasiky

• omezující výška automatu
  • nerozšiřitelná nabídka her
  • průměrný joystick i tlačítka
  • pouze imitace mincovníku
  • bočnice ovládacího panelu

Maringotka s herními automaty byla úžasné místo s jedinečnými herními zážitky, které jste jinde nemohli zažít. To platilo i v případě, že jste v 80. a 90. letech minulého století náhodou doma vlastnili videoherní konzoli nebo 8bitový počítač, protože arkádové automaty vysoce přesahovali jejich grafické i zvukové možnosti. Nyní se můžete vrátit zpět do dětských let a znovu si užít některé staré arkádové videohry na herním automatu. Díky retro domácímu arkádovému automatu Arcade1up Midway Legacy si opět zahrajete Mortal Kombat 2, Ultimate MK 3, Defender, Rampage, Gauntlet, Paperboy a některé další videohry. Více informací o videoherním automatu na arkádové hry Arcade1up Midway Legacy zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat herní automat Arcade1up Midway Legacy

Retro herní automat Arcade1up Midway Legacy svým vzhledem připomíná původní arkádový kabinet Mortal Kombat II vydaný už v 90. letech minulého století. Při jeho používání musíte ovšem počítat s výrazně zmenšenými rozměry 147 x 48 x 58 cm o hmotnosti cca 36 kg, které při delším používání omezují v pohodlném hraní u dospělého člověka (je tedy vhodné použít barovou stoličku). Před prvním spuštěním musíte ovšem nejdříve složit konstrukci (z laminované dřevotřísky) retro herního automatu podle dostupného návodu. Nezapomeňte přizvat kamaráda z dětství, který vám pomůže nejen se sestavením (zabere cca 2 hodiny), ale zároveň také s jeho prvotním vyzkoušením, které si nostalgicky užijete ve vzájemném utkání.

Recenze retro herní automat Arcade1up Midway LegacyNajít nejnižší cenu

Pro hraní všech 12 vestavěných her z nabídky herního studia Midway je retro herní automat Arcade1up Midway Legacy vybaven sadou klasických joysticků doplněných o akční tlačítka pro zábavnou hru ve dvou hráčích. Rozložení nejdůležitějších ovládacích prvků odpovídá původní předloze coin-op arkádového kabinetu Mortal Kombat II a při hraní tak budete přesně vědět, jaká jste původně požívali oblíbená komba. Hraní her na retro herním automatu se přibližuje originálu a hraní dostupných videoher si užijete nejen v singleplayeru, ale také v oblíbeném a zábavném lokálním multiplayeru s nejlepším kamarádem. Mezi další ovládací prvky patří spínač pro zapnutí, úprava hlasitosti a tlačítka pro volbu jednoho či dvou hráčů.

Technické parametry herní automat Arcade1up Capcom

Recenze arkádový kabinet Arcade1up Midway LegacyNajít nejnižší cenu

Oproti originálním videoherním kabinetům pracuje v novodobém retro arkádovém automatu Arcade1up Midway Legacy speciálně navržený hardware pro potřeby spolehlivé emulace pevně vestavěných arkádových her, které vychází z původních ROM z doby jejich vzniku. Všechny dostupné videohry (Mortal Kombat 2, Ultimate MK 3, Defender, Rampage, Gauntlet, Paperboy atd.) si zahrajete na dostatečně kontrastní 17 palcové LCD obrazovce s překvapivě použitelným obrazovým výsledkem, který nijak neomezuje hraní. Samotný obraz můžete dále upravit grafickým filtrem s prokládanými řádky (scanlines), který dokáže omezeně simulovat nedokonalost CRT obrazovky k navození původní retro atmosféry.

Než se rozhodnete pro herní automat Arcade1up Midway Legacy

Hlavní výhody herního automatu

• kvalitně zpracovaný zmenšený herní kabinet podle původní předlohy
  • po prvotním sestavení stačí zapojit do elektřiny a můžete ihned hrát
  • u každé arkádové hry můžete jednoduše upravit její základní nastavení
  • v základní nabídce naleznete repliky ovladačů z původního automatu
  • v herním kabinetu není jen jedna hra, ale rovnou 12 arkádových titulů
  • hru můžete během hraní jednoduše pozastavit a následně pokračovat
  • oživí všechny vzpomínky na herní dobu z 80. a 90 let minulého století

• vzhledem k malé výšce automatu vám nemusí vyhovovat úhel obrazovky
  • použitý joystick včetně akčních tlačítek působí zbytečně levným dojmem
  • oproti originálu je ovládací panel menší a dva hráči nemají až tolik místa
  • pevně vestavěná nabídka 12 her od Midway nemusí každému vyhovovat
  • ovládací panel po stranách mírně převyšují bočnice arkádového kabinetu
  • herní kabinet by mohl mít lepší imitaci mincovníku např. plastový výlisek
  • arkádové hry jsou poměrně náročné a nezkušené hráče mohou odradit
  • drobným nedostatkem jsou zbytečně viditelné stříbrné šrouby na bočnici

Retro arkádový automat Arcade1up Midway Legacy stylizovaný dle videohry Mortal Kombat 2 nabízí pevně vestavěnou sbírku 12 videoher z dílny herního studia Midway, které máte po zapnutí plně k dispozici. Umístěte herní automat do pokoje nebo kanceláře a kdykoliv si z dostupné herní knihovny zahrajte původní videohry jako např. Mortal Kombat, Mortal Kombat II, Ultimate Mortal Kombat 3, Joust, Defender, Rampage, Gauntlet, Paperboy, Rootbeer Tapper, Bubbles, Toobin i Wizard of Wor. V rámci běžného nastavení těchto starých arkádových videoher můžete v řadě případů upravit počet životů nebo navolit různé druhy obtížnosti pro jejich snadnější dohrání.

Nejlepší hry na herním automatu Arcade1up Midway Legacy

Vedle klasického singleplayeru si maximální herní zábavu užijete při hraní ve dvou hráčích u jednoho herního automatu, kdy se můžete vzájemně pokusit překonat nejlepší herní skóre. Pozvěte nejlepšího kamaráda, společně si užijte bohatou nostalgickou herní zábavu ve dvou a zároveň zjistěte, kdo z vás je ve hraní videoher lepší! Jednoduše tak posunete herní zážitek na mnohem vyšší úroveň, než při běžném hraní o jednom hráči.

Aktuální cenu a dostupnost herního automatu najdete v odkazech na e-shopy, nebo cenovém porovnávači, kde si ověříte osobní zkušenosti i recenze uživatelů, kteří si po pečlivém výběru herní automat na hraní arkádových her v nedávné době koupili.

• Arcade1up Midway Legacy porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • Arcade1up Midway Legacy ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz

Pokud se chcete v pohodlí domova nebo v rodinné kanceláři odreagovat a užít dostatek zábavy při hraní starých arkádových her, pak stačí využít možnosti herního automatu Arcade1up s nabídkou oblíbených herních titulů od vývojářů z Midway. Nemusíte tak obětovat značné finance na rekonstrukci původního coin-op arkádového automatu, nebo trávit obrovskou spoustu času při stavbě vlastního MAME kabinetu. Jednoduše si zahrajte některou z 12 vestavěných videoher bez nutnosti vkládat mince a nechte se unést na vlně zábavy i nostalgie. Nezapomeňte zároveň pozvat kamaráda, zavzpomínejte na staré časy a společně si užijte oblíbenou bojovku Mortal Kombat při hraní ve dvou hráčích.

Porovnejte oblíbené retro herní automaty

Jednoduše srovnejte Arcade1up Midway Legacy s dalšími arkádovými kabinety

Videoherní kabinet Arcade1up Midway Legacy