Recenze herní automat Arcade1up Bandai Namco LegacyNajít nejnižší cenu

Typ: retro arkádový automat
Platforma: Coin-Op Arcade
Hry: vestavěná nabídka 12 her
Rozlišení: maximálně HD 720p
Ovládání: joystick, akční tlačítka
Výrobce: 2021 Arcade1up

Pokud patříte mezi fanoušky her z nabídky studia Namco (Galaga, Pac Man, Galaxian, Dig Dug...), pak si domů umístěte videoherní retro automat Arcade1up Bandai Namco Legacy s nádhernou stylizací videohry Pac Man...

• kvalitní i pevná konstrukce
  • nestárnoucí herní klasiky
  • retro herní automat 12 v 1
  • lze upravit nastavení her
  • poměrně snadná montáž

• omezující výška automatu
  • nerozšiřitelná nabídka her
  • průměrný joystick i tlačítka
  • hru nemůžete zapauzovat
  • pouze imitace mincovníku

Zažijte opět tu nezapomenutelnou dobu z přelomu 80. a 90. let minulého století, kdy jste v maringotce hrávali videohry, nebo jen s úžasem sledovali přes rameno nádherné akční hry na arkádových automatech. Po letech se tak můžete velmi jednoduše vrátit do minulosti, kde si zavzpomínáte na staré dobré časy z dětských let a spolehlivě si užijete nejen bohatou herní zábavu, ale také vysokou míru nostalgie. Jednoduše si zahrajte hry jako Pac Man, Galaga, Galaxian, Dig Dug, které s několika dalšími videohrami najdete v domácím arkádovém automatu Arcade1up Bandai Namco Legacy. Více informací o videoherním automatu na arkádové hry Arcade1up Bandai Namco Legacy zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat herní automat Arcade1up Namco Legacy

Arkádový retro kabinet Arcade1up Bandai Namco Legacy svým vzhledem připomíná klasický videoherní automat Pac Man z 80. let minulého století, kde je nyní dominantním prvkem 17" barevný displej a sada ovládacích prvků. I přes mírně zmenšené rozměry 147 x 48 x 58 cm s hmotností 36 kg musíte při jeho umístění počítat s dostatečným prostorem. Nicméně výška herního automatu není ideální pro dlouhé hraní dospělého člověka a je vhodné retro kabinet doplnit např. barovou židlí. Při zprovoznění herního automatu musíte také počítat s jeho sestavením (dodává se ve složeném stavu), pro které si pak musíte rozhodně rezervovat jeden večer. Základní konstrukci retro arkádového kabinetu z laminovaných dřevotřískových desek sestavíte jako běžný nábytek z obchodu IKEA.

Recenze retro herní automat Arcade1up Bandai Namco LegacyNajít nejnižší cenu

Videoherní automat Arcade1up Bandai Namco Legacy vybavený 12 vestavěnými videohrami od herního studia Bandai Namco budete snadno ovládat na klasickém arkádovém joysticku doplněném o několik akčních tlačítek. Všechny dostupné ovládací prvky svým vzhledem i rozložením pak téměř odpovídají původnímu coin-op arkádovému kabinetu Pac Man. S ohledem na snadnou obsluhu budete během okamžiku ovládat všechny dostupné hry zcela stejným způsobem, jako tomu bylo před desítkami let v automatové herně nebo na pouťové maringotce. Mimo základní ovládací prvky na herním panelu naleznete spínač pro zapnutí či vypnutí a přepínač pro hlasitost. Oproti konkurenčním retro herním automatům je arkádový kabinet Arcade1up Bandai Namco Legacy s ohledem na ovládací prvky a dostupné videohry určen pouze pro hraní jednoho hráče.

Technické parametry herní automat Arcade1up Namco

Recenze arkádový kabinet Arcade1up Bandai Namco LegacyNajít nejnižší cenu

Oproti originálním videoherním kabinetům pracuje v novodobém retro arkádovém automatu Arcade1up Bandai Namco Legacy speciálně navržený HW pro potřeby spolehlivé emulace vestavěných arkádových videoher, které vychází z původních ROM z doby jejich vzniku. Všechny dostupné videohry (Pac Man, Galaga, Galaxian, Dig Dug...) si zahrajete na vertikálně umístěné 17 palcové barevné LCD obrazovce s překvapivě použitelným obrazovým výstupem, který nikterak neomezuje hraní. Kvalitu obrazu můžete snadno upravit zapnutím či vypnutím grafického filtru typu pixel smoothing, který umí jednotlivé pixely na obrazovce rozostřovat (zpravidla je lepší mít tuto funkci vypnutou).

Než se rozhodnete pro herní automat Arcade1up Bandai Namco Legacy

Hlavní výhody herního automatu

• kvalitně zpracovaný zmenšený herní kabinet podle původní předlohy
  • po prvotním sestavení stačí zapojit do elektřiny a můžete ihned hrát
  • u každé arkádové hry můžete jednoduše upravit její základní nastavení
  • v základní nabídce naleznete repliky ovladačů z původního automatu
  • v herním kabinetu není jen jedna hra, ale rovnou 12 arkádových titulů
  • oživí všechny vzpomínky na herní dobu z 80. a 90 let minulého století

• vzhledem k malé výšce automatu vám nemusí vyhovovat úhel obrazovky
  • použitý joystick včetně akčních tlačítek působí zbytečně levným dojmem
  • herní tlačítka na ovládací desce už není možné přemapovat (pro leváky)
  • pevně vestavěná nabídka 12 her od Namco nemusí každému vyhovovat
  • hru nemůžete během hraní jednoduše pozastavit a následně pokračovat
  • arkádové hry jsou poměrně náročné a nezkušené hráče mohou odradit
  • drobným nedostatkem jsou zbytečně viditelné stříbrné šrouby na bočnici
  • herní kabinet by mohl mít lepší imitaci mincovníku např. plastový výlisek

Retro arkádový kabinet Arcade1up Bandai Namco Legacy je stylizovaný dle videohry Pac Man a nabízí již pevně předinstalovanou sbírku 12 videoher z dílny herního studia Bandai Namco, které máte po zapnutí plně k dispozici. Umístěte herní automat do pokoje nebo kanceláře a kdykoliv si z dostupné herní knihovny zahrajte původní videohry jako Pac Man, Pac-Land, Pac-Man Plus, Super Pac-Man, Pac & Pal, Pac-Mania, Galaxian, Galaga, Dig Dug, Dig Dug II, Mappy a Rompers. Do herního automatu se již nevkládají žádné mince (mincovník na kabinetu je pouze atrapa) a všechny zabudované arkádové hry budete hrát naprosto bez omezení. V rámci nastavení těchto starých videoher si můžete navolit i počet životů, upravit obtížnost nebo nastavit vhodnou rychlost hry.

Nejlepší hry na herním automatu Arcade1up Bandai Namco Legacy

Pokud chcete u herního automatu zažít maximální herní zábavu, potom pozvěte nejlepšího kamaráda a postupně se pokuste překonat nejlepší herní skóre u vaší oblíbené videohry. Společně tak zažijte bohatou nostalgickou herní zábavu a zároveň už konečně zjistěte, kdo z vás je ve hraní starých videoher mnohem lepší! Velmi jednoduše tak posunete herní zážitek na mnohem vyšší úroveň, než při běžném hraní o jednom hráči.

Aktuální cenu a dostupnost herního automatu najdete v odkazech na e-shopy, nebo cenovém porovnávači, kde si ověříte osobní zkušenosti i recenze uživatelů, kteří si po pečlivém výběru herní automat na hraní arkádových her v nedávné době koupili.

• Arcade1up Namco Legacy porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • Arcade1up Namco Legacy ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz

Jestliže patříte mezi fanoušky videoher z nabídky Bandai Namco (Pac Man, Galaga, Galaxian, Dig Dug atd.), potom zřejmě nemáte jinou možnost, než si přímo domů umístit videoherní automat Arcade1up Bandai Namco Legacy s nádhernou stylizací videohry Pac Man, se kterým během okamžiku zažijete návrat do minulosti a znovu si tak připomenete dobu, kdy jste trávili čas hraním arkádových her. Už jen samotný herní kabinet funguje jako stylový vintage doplněk vašeho bytu, a co teprve až do své domácí retro videoherny pozvete přátele a kamarády, kde se společně pobavíte při překonávání nejvyššího skóre.

Porovnejte oblíbené retro herní automaty

Jednoduše srovnejte Arcade1up Bandai Namco Legacy s dalšími arkádovými kabinety

Videoherní kabinet Arcade1up Bandai Namco Legacy