Recenze herní automat Arcade1up Capcom LegacyNajít nejnižší cenu

Typ: retro arkádový automat
Platforma: Coin-Op Arcade
Hry: vestavěná nabídka 12 her
Rozlišení: maximálně HD 720p
Ovládání: joystick, akční tlačítka
Výrobce: 2021 Arcade1up

Pokud jste si v minulosti přáli mít přímo v obývacím nebo dětském pokoji klasický coin-op arkádový kabinet, pak si můžete s herním automatem Arcade1up Capcom Legacy už konečně splnit velmi dávný sen...

• kvalitní i pevná konstrukce
  • nestárnoucí herní klasiky
  • retro herní automat 12 v 1
  • lze upravit nastavení her
  • poměrně snadná montáž

• omezující výška automatu
  • bočnice ovládacího panelu
  • průměrný joystick i tlačítka
  • nerozšiřitelná nabídka her
  • pouze imitace mincovníku

Po několika desítkách let si konečně splníte dětský sen a doma si vytvoříte vlastní arkádovou hernu, do které si umístíte atraktivní retro herní automat s nabídkou starých arkádových her. Snadným způsobem tak oživíte všechny vzpomínky, kdy jste navštěvovali maringotku s celou řadou arkádových herních automatů, u kterých jste strávili většinu volného času a zároveň do nich naházeli i nespočet mincí ze svého kapesné. Pokud mezi vaše oblíbené arkádové hry patřil Street Fighter II, Darkstalkers, Strider, Commando, Final Fight, Ghosts'n Goblins, 1944 The Loop Master i některé další videohry, potom si je znovu zahrajte na domácím arkádovém automatu Arcade1up Capcom Legacy. Více informací o videoherním automatu na arkádové hry Arcade1up Capcom Legacy zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat herní automat Arcade1up Capcom Legacy

Zmenšená verze herního kabinetu Arcade1up Capcom Legacy o rozměrech 147 x 48 x 58 cm s hmotností 36 kg vychází z originální předlohy arkádového automatu Street Fighter II z 90. let minulého století. Plně k dispozici máte 17" barevný LCD displej a repliku sady ovládacích prvků pro hru ve dvou hráčích, kterou si nejlépe užijete při hraní s kamarádem. Domácí arkádový automat se dodává ve složeném stavu a před uvedením do provozu musíte nejdříve počítat s jeho sestavením, které zabere přibližně 2 hodiny (ideálně si na montáž laminovaných dřevotřískových desek pozvěte kamaráda). Nicméně samotná výška herního kabinetu už brání pohodlnému hraní dospělého člověka a při delším používání je lepší využít barovou stoličku.

Recenze retro herní automat Arcade1up Capcom LegacyNajít nejnižší cenu

Retro arkádový automat Arcade1up Capcom Legacy s 12 vestavěnými hrami od herního studia Capcom budete ovládat na vestavěných ovládacích prvcích, které plně odpovídají původnímu arkádovému kabinetu Street Fighter II. Počítat můžete s klasickými směrovými páčkami doplněnými o celou řadu akčních tlačítek, kde provádíte jednotlivé kopy, údery, blok nebo speciální komba přesně tak, jak jste byli zvyklí na původním coin-op herním automatu. Videoherní automat je připraven nejenom pro hraní v jednom hráči, ale především pro velmi zábavné hraní ve dvou hráčích u jedné obrazovky, které si užijete ve společnosti kamaráda při vzájemných soubojích. K dalším ovládacím prvkům patří spínač k zapnutí / vypnutí, přepínač hlasitosti a tlačítka pro výběr jednoho nebo dvou hráčů.

Technické parametry herní automat Arcade1up Capcom

Recenze arkádový kabinet Arcade1up Capcom LegacyNajít nejnižší cenu

Oproti originálním videoherním kabinetům pracuje v novodobém retro arkádovém automatu Arcade1up Capcom Legacy speciálně navržený hardware pro potřeby spolehlivé emulace zabudovaných arkádových her, které vychází už z původních ROM z doby jejich vydání. Všechny dostupné videohry (Street Fighter II, Darkstalkers, Commando, Final Fight, Ghosts'n Goblins, 1944, Strider atd.) si zahrajete na dostatečně kontrastní 17 palcové LCD obrazovce s překvapivě použitelným obrazovým výsledkem, který nikterak neomezuje hraní. Případně lze nastavit grafický filtr s prokládanými řádky (scanlines), který částečně simuluje nedokonalost CRT obrazovky pro navození původní retro atmosféry.

Než se rozhodnete pro herní automat Arcade1up Capcom Legacy

Hlavní výhody herního automatu

• kvalitně zpracovaný zmenšený herní kabinet podle původní předlohy
  • po prvotním sestavení stačí zapojit do elektřiny a můžete ihned hrát
  • u každé arkádové hry můžete jednoduše upravit její základní nastavení
  • v základní nabídce naleznete repliky ovladačů z původního automatu
  • v herním kabinetu není jen jedna hra, ale rovnou 12 arkádových titulů
  • hru můžete během hraní jednoduše pozastavit a následně pokračovat
  • oživí všechny vzpomínky na herní dobu z 80. a 90 let minulého století

• vzhledem k malé výšce automatu vám nemusí vyhovovat úhel obrazovky
  • použitý joystick včetně akčních tlačítek působí zbytečně levným dojmem
  • ovládací panel po stranách mírně převyšují bočnice arkádového kabinetu
  • pevně vestavěná nabídka 12 her od Capcom nemusí každému vyhovovat
  • oproti originálu je ovládací panel menší a dva hráči nemají až tolik místa
  • drobným nedostatkem jsou zbytečně viditelné stříbrné šrouby na bočnici
  • arkádové hry jsou poměrně náročné a nezkušené hráče mohou odradit
  • herní kabinet by mohl mít lepší imitaci mincovníku např. plastový výlisek

Retro arkádový automat Arcade1up Capcom Legacy je stylizovaný dle videohry Street Fighter II a nabízí pevně vestavěnou sbírku 12 videoher z dílny herního studia Capcom, které máte po zapnutí okamžitě k dispozici. Umístěte herní automat do pokoje nebo rodinné kanceláře a kdykoliv si z dostupné herní knihovny zahrajte původní tituly jako Street Fighter, Street Fighter II World Warrior, Street Fighter II Champion Edition, SF II Turbo, Super Street Fighter II The New Challengers, Super Street Fighter II Turbo, Darkstalkers, Commando, Final Fight, Strider, Ghosts'n Goblins a 1944. V rámci nastavení těchto starých arkádových videoher můžete navolit počet životů nebo upravit různé druhy obtížnosti pro jejich snazší dohrání.

Nejlepší hry na herním automatu Arcade1up Capcom Legacy

Vedle klasického singleplayeru si maximální herní zábavu užijete při hraní ve dvou hráčích u jednoho herního automatu, kdy se můžete vzájemně pokusit překonat nejlepší herní skóre. Pozvěte nejlepšího kamaráda, společně si užijte bohatou nostalgickou herní zábavu ve dvou a zároveň zjistěte, kdo z vás je ve hraní videoher lepší! Jednoduše tak posunete herní zážitek na mnohem vyšší úroveň, než při běžném hraní o jednom hráči.

Aktuální cenu a dostupnost herního automatu najdete v odkazech na e-shopy, nebo cenovém porovnávači, kde si ověříte osobní zkušenosti i recenze uživatelů, kteří si po pečlivém výběru herní automat na hraní arkádových her v nedávné době koupili.

• Arcade1up Capcom Legacy porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • Arcade1up Capcom Legacy ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz

Pokud jste si v minulosti přáli mít ve svém obývacím nebo dětském pokoji klasický coin-op arkádový kabinet, potom si můžete s herním automatem Arcade1up Capcom Legacy konečně splnit svůj dávný sen. Oproti klasickému videohernímu kabinetu sice již nemá zcela původní rozměry (což v domácím prostředí možná oceníte), ale funguje jako velmi povedený kompromis v ceně a kvalitě s možností zábavného hraní až 12 videoher z nabídky Capcom v jednom zařízení. Díky povedenému zpracování a nádherné stylizaci už jen pohled na samotný herní automat vrací vzpomínky na zašlou slávu těchto strojů a co teprve, když tento arkádový kabinet zapnete a sami nebo ve společnosti kamarádů si zahrajete některou z oblíbených her.

Porovnejte oblíbené retro herní automaty

Jednoduše srovnejte Arcade1up Capcom Legacy s dalšími arkádovými kabinety

Videoherní kabinet Arcade1up Capcom Legacy