Recenze virtuální realita Nintendo Labo VR KitNajít nejnižší cenu

Typ: virtuální realita pro Switch
Displej: 6,2 palcový LCD panel
Rozlišení: 640 x 720 pixelů
Obnovovací frekvence: 60 Hz
Zorné pole: FOV 110 stupňů
Připojení: VR pouze bezdrátově

Kompletní sada Nintendo Labo VR Kit určená pro herní konzole Nintendo Switch nabízí cenově dostupným způsobem poměrně unikátní příležitost k vyzkoušení zajímavých možností virtuální reality ve hrách nebo aplikacích...

• bohatá VR zábava pro děti
  • cenově dostupné VR brýle
  • zábavné sestavení Toy-Con
  • nabízí výuku i programování
  • relativně snadná instalace

• slabá vizuální kvalita VR her
  • nízké rozlišení LCD panelu
  • nutnost přidržovat u obličeje
  • malá nabídka VR videoher
  • zpracování a ergonomie VR

S ohledem na stáří se toto zboží nemusí nacházet v nabídce e-shopů, prozkoumejte aktuální seznam brýlí pro virtuální realitu, které jsou dostupné na trhu.

Virtuální realita se nevyhnula ani všestranné herní konzoli Nintendo Switch, ke které můžete nově připojit kartonovou virtuální realitu dostupnou v podobě zařízení Nintendo Labo VR Kit. Při hraní vybraných videoher se už nemusíte spoléhat jen na plochou obrazovku vestavěného displeje handheldu Nintedno Switch, ale můžete se nechat pohltit virtuální atmosférou, kde si na vlastní oči vyzkoušíte možnosti simulovaného 3D prostředí. Virtuální realita Labo VR se nabízí v podobě několika rozmanitých kartonových nástrojů (Toy-Con), které umožňují majitelům hybridní konzole Nintendo Switch hraní specifických VR her. Více informací o virtuální realitě Nintendo Labo VR zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat VR brýle Nintendo Labo VR Kit

Nejdůležitější součástí skládací sady Nintendo Labo VR Kit je kartonový držák obrazovky pro herní konzoli Nintendo Switch, kde jsou usazeny čočky VR Goggles (tento koncept můžete znát z projektu Google Cardboard, který se skládal z několika lepenkových krabic a sloužil k vyzkoušení virtuální reality, kde jako displej sloužil mobilní telefon). Zcela stejným způsobem funguje virtuální realita Nintendo Labo VR, do které po vlastnoručním sestavení vložíte samotný handheld Nintendo Switch. Pro vlastní stavbu kartonových DIY výtvorů Toy-Con nepotřebujete lepidlo ani nůžky, protože všechny části (papír, samolepky, pěna, gumičky) do sebe spolehlivě zapadají. I přes použití papírových materiálů můžete při běžném zacházení počítat s rozumnou dlouhou výdrží. Výsledný VR headset jednoduše přiložíte i přidržíte u očí.

Recenze brýle pro virtuální realitu Nintendo Labo VR KitNajít nejnižší cenu

Kompletní sada Nintendo Labo VR Kit obsahuje materiál na stavbu několika kartonových Toy-Con zařízení (Blaster, Camera, Bird, Wind Pedal, Elephant) určených pro sestavení jednotlivých Toy-Con výtvorů, na kterých pak budete hrát celou řadu rozmanitých VR her. Pro jejich plné ovládání slouží vestavěné senzory (gyroskop, akcelerometr, IR senzor) v herní konzoli Nintendo Switch a odnímatelné herní ovladače Joy-Con, které přirozenými pohyby a gesty využijete pro interakci v simulovaném 3D prostředí. V závislosti na vybraném typu Toy-Con zařízení umístíte odnímatelné ovladače Joy-Con na předem určená místa v kartonových dílech a během hraní mnoha dostupných VR her je budete používat specifickým způsobem přesně podle právě zvolené videohry / minihry.

Technické parametry virtuální reality Nintendo Labo VR Kit

Recenze VR brýle Nintendo Labo VR KitNajít nejnižší cenu

Samotná virtuální realita Nintendo Labo VR Kit není nijak vybavena žádným hardwarovým zařízením, ale výhradně se skládá z několika kartonových archů a sadě speciálních VR čoček (ty jsou dostupné pouze v kompletním nebo startovacím setu, nikoli v rozšiřujících VR kitech). Potřebnou elektroniku a displej zajišťuje až vlastní přenosná herní konzole Nintendo Swich, která se vloží do kartonového držáku. Díky této kombinaci získáte jednoduchý VR headset o rozlišení 640 x 720 pixelů na jedno oko s obnovovací frekvencí 60 Hz a dostatečným zorným polem (FOV) o úhlu 110 stupňů. Přestože výrazně slabší rozlišení a nízká snímková frekvence nemohou poskytnout plnohodnotný VR zážitek, tak se jedná o cenově přijatelné řešení, které rozšiřuje základní možnosti herní konzole Nintendo Switch u mladších hráčů.

Než se rozhodnete pro VR brýle Nintendo Labo VR zkontrolujte hodnocení

Hlavní výhody virtuální reality

• povedená VR zábava určená pro mladší majitelé konzole Nintendo Switch
  • to, co sestava ztrácí na technické úrovní, to pak vynahrazuje kreativitou
  • poměrně cenově dostupná vstupenka do zábavného světa virtuální reality
  • dostatek zábavy si užijete při sestavování jednotlivých Toy-Con zařízení
  • nemusíte koupit kompletní balíček, ale jen startovací sadu a vybraný kit
  • při hraní Nintendo Labo VR jsou děti vyzývání k pravidelným přestávkám
  • nabídku zábavných miniher doplňují vzdělávací a programovací aplikace
  • relativně jednoduché zapojení a instalace virtuální reality k herní konzoli

• s ohledem na nižší rozlišení je virtuální realita vhodná na nenáročné hraní
  • velmi slabá nabídka her pro Nintendo Switch s podporou virtuální reality
  • zpracování ergonomie celého VR headsetu nedosahuje na konkurenční VR
  • samotný VR headset si při hraní VR her musíte sami udržovat na obličeji
  • nízké rozlišení včetně obnovovací frekvence neposkytuje ideální podmínky
  • vzhledem na papírové zpracování musíte brát ohled na způsoby používání
  • dostupné minihry určené pro Labo VR zabaví zpravidla jen na desítky minut
  • vizuální kvalita dostupných her je spíše na úrovní starších herních konzolí
  • ze snímkové frekvence jen 60 Hz můžete po čase začít pociťovat nevolnost

Při hraní her ve virtuální realitě s Nintendo Labo VR posunete herní zážitek s kapesní konzolí Nintendo Switch na zcela novou úroveň. V základním balení (Labo VR Kit nebo Starter Kit) zároveň naleznete potřebný software Nintendo Labo s nabídkou VR her a velmi přehledným návodem. V rámci nabízených her určených pro zařízení Toy-Con zachráníte svět před nebezpečnou mimozemskou invazí (Blaster), ponoříte se hluboko do vod oceánu, kde budete fotografovat podmořský život (Camera), proletíte se zcela volně po obloze jako pták (Bird), užijete si chytání míčků během skákání v cirkusovém prostředí (Wind Pedal), budete ve vzduchu ručně kreslit nebo přesouvat vlastní 3D obrázky (Elephant), a to včetně řady dalších zábavných VR miniher, vzdělávacích nebo programovacích aplikací.

Nejlepší VR hry na Nintendo Labo VR Kit

Mimo nabídku výše zmíněných aplikací a miniher se můžete s kartonovým headsetem Labo VR na herní konzoli Nintendo Switch jednoduše ponořit do 360° herního světa s řadou dalších videoher. Mezi dostupné herní tituly s částečnou nebo kompletní podporou virtuální reality Labo VR patří Super Mario Odyssey, The Legend of Zelda Breath of the Wild, Captain Toad Treasure Tracker, Super Smash Bros. Ultimate, Mario Kart 8 Deluxe. Nabídka zábavných videoher s podporou virtuální reality není aktuálně nijak závratně vysoká, ale pevně doufáme, že se herní knihovna VR her na Nintendo Switch do budoucna výrazně rozšíří.

Aktuální cenu i dostupnost brýlí na virtuální realitu najdete v odkazech na e-shopy, nebo cenovém porovnávači, kde si ověříte osobní zkušenosti a recenze uživatelů, kteří po pečlivém výběru brýle na hraní ve virtuální realitě v nedávné době koupili.

• Nintendo Labo VR Kit porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • Nintendo Labo VR Kit ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz

Kompletní sada Nintendo Labo VR Kit určená pro herní konzole Nintendo Switch nabízí cenově dostupným způsobem poměrně unikátní příležitost k vyzkoušení zajímavých možností virtuální reality. Bohatou porci zábavy si můžete s dětmi užít nejen při samotném hraní rozmanitých VR her, ale zároveň už během sestavování jednotlivých papírových modelů, do kterých následně vkládáte vlastní přenosnou herní konzoli Nintendo Switch, a to včetně herních ovladačů Joy-Con. Při skládání nebudete potřebovat žádné lepidlo či nůžky, všechna Toy-Con zařízení jednoduše vymáčknete z kartonových archů, které při sestavování do sebe spolehlivě pasují. Přehledný návod k sestavení Labo VR krok za krokem lze sledovat přímo na obrazovce herní konzole Nintendo Switch. Jestliže nechcete zakoupit kompletní Labo VR Kit, pak můžete zvolit pouze startovací set, který případně rozšíříte dodatečným kitem.

Porovnejte oblíbené brýle pro virtuální realitu

Jednoduše srovnejte Nintendo Labo VR Kit s dalšími VR brýlemi

Virtuální realita Nintendo Labo VR Kit