Recenze herní automat Arcade1Up Atari Arcade CabinetNajít nejnižší cenu

Typ: retro arkádový automat
Platforma: Coin-Op Arcade
Hry: vestavěná nabídka 4 her
Rozlišení: maximálně HD 720p
Ovládání: spinner, akční tlačítka
Výrobce: 2018 Arcade1up

Jestliže patříte mezi fanoušky starých arkádových her, potom se můžete jednoduše vrátit v čase o více než 40 let nazpět a opět si připomenout legendární videohry jako je Asteroids, Lunar Lander, Major Havoc, Tempest...

• kvalitní i pevná konstrukce
  • nestárnoucí herní klasiky
  • retro herní automat 4 v 1
  • nostalgická grafika i zvuk
  • poměrně snadná montáž

• omezující výška automatu
  • nerozšiřitelná nabídka her
  • průměrný spinner i tlačítka
  • chybí imitace mincovníku
  • hru nemůžete zapauzovat

Využijte možnosti herního automatu Arcade1Up Atari Arcade Cabinet, se kterým se během krátké chvíle vrátíte do přelomu 70. a 80. let minulého století, kdy jste si mohli zahrát jedny z prvních videoher z nabídky Atari na oblíbených arkádových kabinetech. Nejslavnější dny má herní společnost Atari již dávno za sebou, nicméně v současnosti si můžete tuto kouzelnou dobu velmi snadno připomenout s retro herním automatem z dílny Arcade1Up. Novodobý arkádový retro kabinet má ve svém robustním těle předinstalované čtyři kultovní hry z nabídky herní značky Atari, mezi kterými najdete tituly jako Asteroids, Major Havoc, Lunar Lander a Tempest. Podrobnější informace o videoherním automatu na arkádové hry Arcade1up Atari Arcade Cabinet zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat herní automat Arcade1Up Atari Arcade

Videoherní automat Arcade1Up Atari Arcade Cabinet vzhledem kopíruje původní herní automat Asteroids vydaný v roce 1979, který se po svém vydání na americkém trhu stal okamžitě hitem. Při umístění arkádového kabinetu do své domácí herny je nutné počítat s celkovými rozměry 116 x 48 x 58 cm o hmotnosti cca 26 kilogramů. Nejdříve si ovšem musíte herní kabinet dodávaný v podobě stavebnice sami sestavit. Základní konstrukci tvořenou z laminovaných dřevotřískových desek smontujete jako běžný nábytek z obchodu IKEA během cca 2 hodin. S ohledem na výrazně nízkou výšku celého herního automatu se při delším hraní vyplatí využít barovou stoličku nebo běžnou židli.

Recenze retro herní automat Arcade1Up Atari Arcade CabinetNajít nejnižší cenu

Arkádový retro kabinet Arcade1up Arcade Machine s vestavěnou nabídkou 4 ikonických her od herního studia Atari budete snadno ovládat na sadě několika akčních tlačítek včetně otočného voliče (arcade spinner), které se svým rozložením a ovládáním přibližují původní předloze herního automatu Asteroids. Díky dostatečnému počtu ovládacích prvků můžete u vybraných videoher využít také zábavnou a vysoce návykovou hru ve dvou hráčích. Kromě základních ovládacích prvků najdete na dostatečně velkém herním panelu spínač pro zapnutí nebo vypnutí herního automatu, přepínač hlasitosti a samostatná tlačítka určená pro volbu jednoho nebo dvou hráčů.

Technické parametry herní automat Arcade1Up Atari

Recenze arkádový kabinet Arcade1Up Atari Arcade CabinetNajít nejnižší cenu

Oproti původním videoherním kabinetům pracuje v novodobém retro arkádovém automatu Arcade1Up Atari Arcade Cabinet už speciálně navržený hardware pro potřeby spolehlivé emulace vestavěných arkádových her, které vycházejí z původních ROM z doby jejich vzniku. Všechny vestavěné videohry (Asteroids, Major Havoc, Lunar Lander nebo Tempest) si zahrajete na dostatečně kontrastní a barevné 17" LCD obrazovce s překvapivě použitelným obrazovým výstupem, který nikterak neomezuje samotné hraní těchto velmi starých videoher. Původní vektorová grafika, ale i dobře známé zvukové efekty vás během okamžiku vrátí v čase, kde si s vysokou mírou nostalgie připomenete zapomenuté vzpomínky na dětská léta.

Než se rozhodnete pro herní automat Arcade1Up Atari Arcade Cabinet

Hlavní výhody herního automatu

• kvalitně zpracovaný zmenšený herní kabinet podle původní předlohy
  • po prvotním sestavení stačí zapojit do elektřiny a můžete ihned hrát
  • tituly jsou věrné originálu s povedenou grafikou a původním zvukem
  • v základní nabídce naleznete repliky ovladačů z původního automatu
  • v herním kabinetu není pouze jedna hra, ale rovnou 4 arkádové tituly
  • oživí všechny vzpomínky na herní dobu z 70. a 80 let minulého století

• vzhledem k malé výšce automatu vám nemusí vyhovovat úhel obrazovky
  • kvalita otočného ovladače (arcade spinner) nebudí příliš vysoký dojem
  • herní kabinet není dodáván s podstavcem a při hraní omezuje malá výška
  • hru nemůžete během hraní jednoduše pozastavit a následně pokračovat
  • pevně vestavěná nabídka 4 her od Atari už nemusí každému vyhovovat
  • arkádové hry jsou poměrně náročné a nezkušené hráče mohou odradit
  • v nabídce chybí tituly jako Pong, Missile Command, Centipede, Breakout
  • herní kabinet by mohl nabízet imitaci mincovníku např. plastový výlisek

Retro arkádový kabinet Arcade1up Atari Arcade Machine je umělecky stylizovaný podle úspěšné hry Asteroids, která patřila k nejprodávanějším videohrám společnosti Atari. Herní automat nabízí pevně předinstalovanou sbírku 4 videoher z dílny herního studia Atari, které máte po zapnutí okamžitě k dispozici. Umístěte herní automat do pokoje nebo rodinné kanceláře a kdykoliv si z dostupné herní knihovny zahrajte autentické videohry jako Asteroids, Major Havoc, Lunar Lander nebo Tempest. Při hraní už nemusíte do herního automatu vkládat jednotlivé mince (mincovník na kabinetu nenajdete) a všechny vestavěné arkádové hry tedy můžete hrát zdarma a zcela bez omezení.

Nejlepší hry na herním automatu Arcade1up Atari Arcade Machine

Pokud chcete u herního automatu zažít maximální herní zábavu, potom pozvěte nejlepšího kamaráda a postupně se pokuste překonat nejlepší herní skóre u vaší oblíbené videohry. Společně tak zažijte bohatou nostalgickou herní zábavu a zároveň už konečně zjistěte, kdo z vás je ve hraní starých videoher mnohem lepší! Velmi jednoduše tak posunete herní zážitek na mnohem vyšší úroveň, než při běžném hraní o jednom hráči.

Aktuální cenu a dostupnost herního automatu najdete v odkazech na e-shopy, nebo cenovém porovnávači, kde si ověříte osobní zkušenosti i recenze uživatelů, kteří si po pečlivém výběru herní automat na hraní arkádových her v nedávné době koupili.

• Arcade1Up Atari Arcade porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • Arcade1Up Atari Arcade ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz

Pokud patříte mezi fanoušky starých arkádových her, potom se můžete jednoduše vrátit v čase o více než 40 let nazpět a znovu si připomenout řadu legendárních videoher jako je Asteroids, Major Havoc, Lunar Lander nebo Tempest z nabídky herní firmy Atari, kde musíte uplatnit nejen rychlé reflexy, ale i taktiku. Retro herní automat Arcade1Up Atari Arcade Cabinet nemá oproti klasickému videohernímu kabinetu zcela původní rozměry (což možná v domácím prostředí právě oceníte), ale i přesto působí jako ideální a nostalgický doplněk do správného pařanského doupěte. Možná si tak zároveň splníte i váš dávný sen, kdy jste toužili arkádový herní kabinet vlastnit ve svém tehdejším dětském pokoji.

Porovnejte oblíbené retro herní automaty

Jednoduše srovnejte Arcade1Up Atari Arcade s dalšími arkádovými kabinety

Videoherní kabinet Arcade1Up Atari Arcade Cabinet