Recenze retro konzole AtGames Legends Flashback

Typ: retro herní konzole na TV
Platforma: SEGA Mega Drive
Hry: vestavěná nabídka 50 her
Rozlišení: maximálně HD 720p
Ovládání: 2x drátový gamepad
Výrobce: 2018 - 2019 AtGames

Pokud patříte mezi fandy starých videoher z nabídky společností jako je Acclaim, Bandai Namco, Capcom, Data East vydaných v 90. let minulého století, potom si můžete užít spoustu nostalgické zábavy. Díky přítomnosti dvou herních ovladačů si zahrajete řadu oblíbených videoher v zábavném lokálním multiplayeru...

• připojení TV pomocí HDMI
  • nestárnoucí herní klasiky
  • rozumná spotřeba energie
  • dva herní ovladače v balení
  • SD karta pro ukládání her

• v balení není HDMI kabel
  • zvolená nabídka videoher
  • levné plastové zpracování
  • potřebný update firmware
  • některá tlač. až na konzoli

S ohledem na stáří se toto zboží nemusí nacházet v nabídce e-shopů, prozkoumejte aktuální seznam retro herních konzolí a počítačů, které jsou nyní na trhu.

Oživte si po 30 letech vzpomínky na videohry známých herních firem jako Acclaim, Bandai Namco, Capcom, Data East, se kterými se velmi jednoduše vrátíte do 90. let minulého století. Univerzální retro konzole vydaná společností AtGames v licenci zmíněných vývojářských firem připravila retro herní konzoli Legends Flashback s nabídkou až 50 rozmanitých videoher (1942, Commando, Dig Dug, Galaga, Ghouls'n Ghosts, Judge Dredd, Mega Man, Strider, Street Fighter, Tetris...), které si tentokrát zahrajete na moderním HDMI televizoru. S dodávanou dvojicí herních gamepadů, které vycházejí z předlohy původních ovladačů SEGA Mega Drive (Genesis) si spolehlivě užijete bohatou nostalgickou zábavu až ve dvou hráčích. Další informace o retro herní konzoli Legends Flashback zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat retro konzoli AtGames Legends Flashback

Po vzhledové stránce retro herní konzole AtGames Legends Flashback už ničím nepřipomíná žádný oblíbený herní systém z minulosti, spíše ji zaměníte s video rozbočovačem. Jedná se o poměrně velmi malou a lehkou krabičku s běžným plastovým zpracováním, kde najdete dva devítipinové konektory pro dodávané drátové ovladače včetně dvou ovládacích tlačítek pro zapnutí herní konzole a rychlý vstup do hlavního menu. Na zadní straně herního systému se nachází již klasické HDMI rozhraní pro připojení moderního televizoru (určené k přenášení obrazu i zvuku), konektor napájení pro microUSB adaptér a slot pro paměťovou SD kartu.

Recenze retro herní konzole AtGames Legends FlashbackNajít nejnižší cenu

Dostupné hry pro retro herní konzoli AtGames Legends Flashback budete ovládat na dvou kabelových gamepadech, které vycházejí z předlohy původních ovladačů domácího herního systému SEGA Mega Drive (v USA známý jako SEGA Genesis). Použité drátové herní ovladače disponují klasickým směrovým D-Padem, ale i sadou 6 akčních tlačítek, které spolehlivě vystačí pro potřeby vestavěných videoher. Použité devítipinové rozhraní těchto ovladačů je zároveň kompatibilní s originálním příslušenstvím SEGA Mega Drive a můžete tedy používat i původní gamepady. Při hraní her využijete kromě herních ovladačů i tlačítko na herní konzoli určené pro vstup do menu, kde můžete využít ukládání herní pozic nebo zpětné přetáčení.

Technické parametry retro konzole Legends Flashback

Recenze videoherní konzole AtGames Legends FlashbackNajít nejnižší cenu

Miniaturní retro herní konzole AtGames Legends Flashback disponuje zatím blíže neurčenou hardwarovou výbavou postavenou na operačním systému Linux, která umí emulovat řadu oblíbených domácích herních systému (SEGA Mega Drive, Nintendo NES), a to včetně arkádových her z dříve velmi oblíbených herních automatů. Bohužel bez nutné aktualizace firmware nejsou některé z dostupných videoher emulovány zcela na 100 % a při jejich hraní může docházet k mírnému zpoždění zvukových efektů nebo k celkovému zkreslení zvukové složky. K aktualizaci firmware, který kromě opravy zvuku navyšuje výkon i stabilitu využijete dostupný slot pro SD kartu (max. 16 GB), který slouží k ukládání jednotlivých herních pozic. HDMI výstup v HD rozlišení 720p zajišťuje i poměrně povedený obraz ve formátu 4:3, který můžete dále vylepšit scanline filtrem připomínající obraz z klasického CRT televizoru (balení ovšem neobsahuje potřebný HDMI kabel).

Než se rozhodnete pro AtGames Legends Flashback zkontrolujte hodnocení

• velmi kompaktní rozměry, která při umístění u televize nezabírá místo
  • kromě příjemně malé hmotnosti zaujme také nízkou spotřebou energie
  • snadné připojení k modernímu televizoru přes klasické HDMI rozhraní
  • podpora pro ukládání rozehrané hry, ale i možnost zpětného přetáčení
  • v základní nabídce najdete repliky ovladačů z konzole SEGA Mega Drive
  • podpora hraní více hráčů u jedné TV (2 gamepady v základním balení)
  • jednoduše oživí zapomenuté vzpomínky na herní dobu z konce tisíciletí
  • přes upravený FW lze kromě vestavěné nabídky her hrát také další tituly

• v základní nabídce už není přibalen HDMI kabel k propojení s televizorem
  • řadě hráčů nemusí plně vyhovovat zvolená nabídka vestavěných videoher
  • odezva herních ovladačů má mikro prodlevu, která může rušit herní zážitek
  • ukládání her i vstup do menu se provádí přes tlačítka na samotné konzoli
  • design nepřipomíná konzoli SEGA Mega Drive, ze které je většina videoher
  • plastové zpracování herní konzole včetně ovladačů působí levným dojmem
  • nekonzistentní výběr herních titulů z několika odlišných herních platforem
  • nutný update FW pro zlepšení zkresleného ozvučení u některých videoher

Univerzální retro herní konzole umožňuje hraní 50 vestavěných her, které kombinují oblíbené herní tituly z domácích herních systému SEGA Mega Drive (Genesis), NES a arkádových automatů z nabídky vývojářských firem Acclaim, Bandai Namco, Capcom, Data East. Po zhruba 30 letech od jejich vydání si tak můžete znovu zahrát videohry jako 1942, Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon, Bad Dudes vs. Dragon Ninja, Break Thru, BurgerTime, Champions World Class Soccer, Burnin' Rubber, Commando, Crude Buster, Darwin 4078, Dig Dug, Edward Randy, The Cliffhanger, Forgotten Worlds, Galaga, Ghouls'n Ghosts, Heavy Barrel, Mega Man, Judge Dredd, Sly Spy: Secret Agent, Super Street Fighter II: The New Challengers, Super Real Darwin, Strider, Tetris a desítky dalších osvědčených videoher.

Nejlepší hry na retro konzoli AtGames Legends Flashback

Pokud chcete u retro herní konzole zažít maximální herní zábavu, potom pozvěte nejlepšího kamaráda a zahrajte si společně hry určené pro dva hráče u jedné TV obrazovky. Společně si tak užijte bohatou nostalgickou herní zábavu a zároveň už konečně zjistěte, kdo z vás je ve hraní starých videoher mnohem lepší! Tímto způsobem jednoduše posunete herní zážitek na mnohem vyšší úroveň, než při běžném hraní o jednom hráči.

Aktuální cenu a dostupnost herní konzole najdete v odkazech na oblíbené e-shopy, nebo cenovém porovnávači, kde si ověříte osobní zkušenosti i recenze uživatelů, kteří si po pečlivém výběru tuto herní konzoli na hraní her v nedávné době koupili.

• AtGames Legends Flashback porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • AtGames Legends Flashback ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz
  • AtGames Legends Flashback vyberte starší herní zařízení v bazaru Aukro.cz

Pokud patříte mezi fanoušky starých her z nabídky ověřených videoherních společností jako Acclaim, Bandai Namco, Capcom, Data East vydaných už v 90. let minulého století, potom si můžete užít spoustu nostalgické zábavy. Díky přítomnosti dvou herních ovladačů si zahrajete řadu oblíbených videoher v zábavném lokálním multiplayeru u jedné obrazovky s kamarádem z dětství. Na trhu jistě najdete i zajímavější a mnohem lépe vybavené retro herní konzole, ale pokud jste v herní knihovně našli své oblíbené herní tituly, potom si je můžete s odstupem několika desítek let snadno připomenout u velké obrazovky moderního televizoru. Díky schopnosti ukládání nebo přetáčení herních pozic tyto poměrně náročné videohry nyní snadněji dohrajete až do jejich úplného konce.

Porovnejte oblíbené retro herní konzole

Jednoduše srovnejte AtGames Legends Flashback s dalšími retro herními konzolemi

Videoherní konzole AtGames Legends Flashback