Recenze herní konzole SEGA Mega Drive

Rozlišení: maximálně SD 240p
Úložiště: bez možnosti ukládání
Hry: herní cartridge až 16 MB
Ovládání: 2x drátový gamepad
Internet: bez online připojení
Výrobce: 1990 - 1997 SEGA

S videoherní konzolí SEGA Mega Drive si díky pokročilé 16bitové technologické výbavě spolehlivě zahrajete velmi bohatou nabídku graficky atraktivních videoher, a to včetně titulů z arkádových automatů, které si zahrajete v pohodlí...

• kvalitní a povedené hry
  • použitelný herní ovladač
  • rychlé načítání videoher
  • zahrajete si arkádové hry

• nespolehlivost u cartridgí
  • poměrně robustní ovladač
  • neukládání herních pozic
  • výrazně dražší novější hry
  • pouze průměrné ozvučení

S ohledem na stáří se toto zboží nemusí nacházet v nabídce e-shopů, prozkoumejte aktuální seznam herních konzolí na TV, které jsou dostupné na trhu.

Nově dostupná domácí videoherní konzole SEGA Mega Drive (v USA s ohledem na použitou ochranou známku přejmenovaná na SEGA Genesis) je povedená herní platforma, se kterou budete na obrazovce televizoru hrát množství zábavných her. Jedná se vyspělou 16bitovou videoherní konzoli, která po technologické stránce po všech směrech zcela překonává úspěšný konkurenční herní systém Nintendo NES. Díky tomu si můžete v pohodlí domova zahrát některé úspěšné herní tituly známé z oblíbených arkádových automatů jako například Altered Beast, Super Thunder Blade, Ghouls'n Ghosts, Space Harrier, Strider, ale i některé další automatové hry. Více informací o konzoli SEGA Mega Drive zjistíte po přečtení celé recenze...

Proč vybrat herní konzoli SEGA Mega Drive

Videoherní konzole nové generace SEGA Mega Drive po vybalení zaujme svým futuristickým vzhledem v elegantním černém provedení o rozměrech 278 x 215 x 57 mm s hmotností 1,9 kilogramů, kterou jednoduše umístíte vedle televizoru. Na vrchní straně herního systému najdete zapínací tlačítko, výrazný posuvník hlasitosti a resetovací tlačítko, které doplňuje slot pro vkládání herních cartridgí s jednotlivými hrami. Z přední strany máte k dispozici dvojici 9pinových konektorů pro připojení herních ovladačů včetně 3,5 mm audio stereo jacku pro klasická sluchátka. Zadní strana obsahuje RCA kompositní rozhraní, klasický RF anténní výstup a napájecí konektor pro dodávaný AC adaptér.

Recenze herní konzole na TV SEGA Mega Drive (Genesis)Najít nejnižší cenu

V základním balení herní konzole SEGA Mega Drive zároveň najdete povedený drátový ovladač, na kterém tak budete hrát všechny dostupné hry. Jedná se o dostatečně odolný herní gamepad s poměrně dobrou ergonomií, který využívá klasické ovládací prvky. Samotný herní ovladač je vybaven osmisměrným křížem (D-Pad) a trojici akčních tlačítek pojmenované jako ABC. Příjemně zaoblený SEGA Mega Drive controller dále obsahuje i obdélníkové tlačítko s označením Start, se kterým kromě spuštění videoher můžete většinu her při hraní jednoduše zapauzovat. Možnosti herní konzole můžete rozšířit řadou doplňkových ovladačů (vylepšený šestitlačítkový gamepad, počítačová myš, laserová pistole).

Technické parametry herní konzole SEGA Mega Drive

Recenze herní konzole k televizi SEGA Mega Drive (Genesis)Najít nejnižší cenu

Nová generace domácího herního systému SEGA Mega Drive je vybavena technologicky vyspělým 16bitovým procesorem Motorola 68000 taktovaným na 7,6 MHz, který doplňuje 8bitový koprocesor Zilog Z80 poskytující zpětnou kompatibilitu se starším herním systémem Master System (lze využít pouze se speciální periferií Master System / Power Base Converter). Herní zařízení je vybaveno samostatným čipem VDP (Video Display Processor) a zvukovým čipem Yamaha YM2612 FM. Hardwarovou výbavu videoherní konzole doplňuje 64 KB paměti RAM a samostatných 64 KB video RAM. Možnosti videoherní konzole může rozšířit speciální Sega Virtua Processor (SVP) zabudovaný ve vybraných herních cartridgích, který umožňuje v reálném čase vykreslovat náročnou 3D grafiku se stabilní snímkovou frekvencí.

Než se rozhodnete pro SEGA Mega Drive zkontrolujte hodnocení

• dostatečný HW výkon pro plynulé hraní zábavných 2D videoher
  • kvalitní herní ovladač vybavený celou řadou ovládacích tlačítek
  • řada povedených videoherních titulů nabízející špičkovou grafiku
  • nabídka exkluzivních her, které si na jiné platformě nezahrajete
  • herní konzole s podporou dodatečného příslušenství a periférií
  • v pohodlí domova si zahrajete vizuálně povedené arkádové tituly
  • bleskové načítání her a herních pozic bez zbytečného zdržování

• robustní herní ovladač nemusí být příliš ideální do menších rukou
  • oproti konkurenci na cartridge neukládá rozehrané herní pozice
  • při častém vkládání a vyjímání cartridgí dochází k opotřebovávání
  • i přes kvalitní zvukový HW nemá konzole příliš povedené ozvučení
  • výrazně drahé videohry (především novinky), včetně příslušenství
  • některé hry omezuje málo akčních tlačítek (řeší nový typ ovladače)
  • regionální omezení, kdy EU konzole nespustí hry z jiných regionů

Jednotlivé hry pro domácí videoherní konzoli SEGA Mega Drive jsou dodávány na speciálních herních cartridgích, které se zasunují do herního systému. Pro herní konzoli je k dispozici bohatá nabídka známých a zajímavých videoher, které doplňují i jedinečné a exkluzivní SEGA Mega Drive herní tituly. Mezi nejlepší a nejvyhledávanější hry se řadí např. Sonic The Hedgehog 2, Combat Cars, James Pond II: Codename: Robocod, Quackshot starring Donald Duck, Streets Of Rage II, Shinobi III: Return Of The Ninja Master, Sonic The Hedgehog 3, Mega Bomberman, Comix Zone, Earthworm Jim 2, Probotector, Altered Beast, Castlevania: The New Generation, Landstalker, Sonic & Knuckles, Golden Axe II, Teenage Mutant Hero Turtles: The Hyperstone Heist, Michael Jackson's Moonwalker, Disney's Aladdin, NHL, Contra: Hard Corps, Mortal Kombat 2, ale i mnohé další povedené a zábavné SEGA Mega Drive hry.

Nejlepší hry na herní konzoli SEGA Mega Drive (Genesis)

Vedle klasického singleplayeru si maximální herní zábavu s touto videoherní konzolí užijete i během hraní ve dvou hráčích v lokálním multiplayeru, kdy u jedné televizní obrazovky využijete osvědčené kooperativní či kompetitivní hraní. Ke hraní potřebujete pouze druhý herní ovladač, stejně naladěného kamaráda a oblíbenou videohru s podporou pro hraní dvou hráčů, se kterou posunete herní zážitek na mnohem vyšší úroveň.

• SEGA Mega Drive porovnejte nejnižší ceny a recenze na Heureka.cz
  • SEGA Mega Drive ověřte aktuální dostupnost v e-shopu Alza.cz
  • SEGA Mega Drive vyberte starší herní zařízení v bazaru Aukro.cz

S herní konzolí SEGA Mega Drive si tak díky pokročilé technologické výbavě spolehlivě zahrajete bohatou nabídku graficky atraktivních her, a to včetně řady špičkových herních titulů známých z oblíbených arkádových automatů, které si v podobném vizuálním zpracování konečně zahrajete v pohodlí svého obývacího pokoje. V budoucnu můžete dokonce počítat s možným vylepšením herního systému SEGA Mega Drive díky příslušenství SEGA CD (zapojuje se do rozšiřujícího slotu ve spodní části herní konzole), se kterým pak budete místo kapacitně omezujících herních cartridgí jednotlivé hry hrát z vysokokapacitních optických CD médií.

Jednoduše srovnejte SEGA Mega Drive s dalšími domácími herními konzolemi

Herní konzole SEGA Mega Drive

SEGA Mega Drive